Oznurkk Arkadaşlar bebişleriniz kaçınca ayda ilk kez ne dedi ? Benimki hep anne diyor ama bilinçsizce. İlk bilinçli kelimesi hamm oldu 6 ay 2 günlükken hala ara ara söylüyor. Ama kaynanam görümcem çocuğu hala desin diye çok zorluyor. Neden anne değil baba değil de hala desin 🤦🏼♀️ Vallahi arada cinnet geliyor haksız mıyım? Ben onun anasıyım karnımda taşıdım geceleri ona süt sağmak için uyanıyorum ( halası babaannesi kıçını çevirip yatıyor) ama çocuğum ilk hala diyecekmiş ne alaka ☹️
SeymaaGencerr Oznurkk 6 aylıkken Allah demişti sonra ikilemeye başlattık Allah Allah diyordu ve nazar degdi diye dusunuyorum cunku dede baba anneanne mama diyordu bir anda kesildi oglum suan 28 aylik daha yeni konusmaya basladi 🙂
Prenseslergibiydim Oznurkk İlk dede dedi sonra da anne gerisi sırayla geldi baba, teyze, gel, düştü, gitti, mama, buu (suu) Benim kaynanamda halasının ismini söyletmeye çok meraklıydı. Çocuk agu dese aha hala dedi bak hala dedi diye delleniyodu 🥴