esrujj merhabalar, bebeğimin doğum günü yaklaşıyor ve yakınlarım ihtiyacımız olan şeyleri almak istiyor bana soruyorlar ve heyecandan aklıma bir şey gelmiyor😂 fikirleriniz varsa kullanışlı yazabilirseniz sevinirim
SeverusSnape esrujj nice sağlıklı yaşları olsun inşallah :) Kaç aylık bebeğiniz? Yani ben açıkçası hiçbir şey alamamışsam hediye için ayırdığım miktarı vermeyi tercih ediyorum. Ne eksikse o alınsın. Makul ve mantıklı geliyor.
Ruyaalya esrujj mutlu yıllari olsun bize hediye alınmaz onun yerine parası verilir biz de onu kızıma saklariz altın vs yaparız
LaraCroft esrujj aslında para olarak verilmesi de güzel ama ben şahsen hediye olarak gelince daha mutlu oluyorum galiba. Örneğin para olarak gelince o parayı saklama yada daha yararlı bir şeye harcama dürtüsü oluşuyor. Ama doğum günlerinde biraz jest olmalı sanki… Normalde belki isteyip öteleyeceğiniz bir şeyin o güne özel hediye gelmesi bence çok güzel oluyor 🥰
Jument esrujj bence en güzeli para verilmesi, siz ne ihtiyacı olursa alırsınız.. yada eğitici oyuncak almalarını isteyebilirsiniz..
esrujj SeverusSnape 11 aylık 20sinde doğum günü😊 açıkçası bende öyle yapıyorum çoğu öyle yapacaktır ama direk hediye olarak gelince ben çok seviniyorum🤗🤗🤗