tazebiirannee Merhaba kızlaarr oğlum şuan 6.ayını doldurmak üzere ek gıdaya başladık ☺️ Elimde çok fazla şeftali var bunları püre yapıp buzluğa atsam kışın verebilirmiyim? Bi de ne kadar zaman buzlukta saklayabilirim? ☺️
Kereminannesiii tazebiirannee kaynatıp püre haline getirip kavanozlara koyabilirsiniz. Ben bu sene öyle yaptım. 3 yaşında bir oğlum var meyve suyu yaparım dedim. Kızım olacak birde ek gıda dönemi püre olarak veririm dedim yaza kadar
tazebiirannee Kereminannesiii ne kadar süre saklayabilirim öyle internette 3 ay yazmışlar ama çok az geldi bana
tazebiirannee Zh1223 dilim zor olur gibi püre en iyisi gibi geldi çıkardığım gibi kaşıkla veririm diye düşündüm 🤔
tazebiirannee Zh1223 cam rendeniz varsa şeftalileri yada istediğiniz her hangi bi meyveyi onda rendeleyip tencerede kaynatın ama şeker yada başka bi şey eklemeyin sonra kavanozlara doldurun eğer cam rendeniz yoksa küçük küçük kesip kaynatıp sonra blenderdan geçirip öyle kavanozlayın ☺️