MihrimahVeAnnesiii Kızlar Pazartesi ek gıdaya başlıyoruz çok heyecanlıyım 🙈 Ek gıda için neler almalıyım acaba meyve süzgeci, buharda haşlama aparatı vs. Öneride bulunacağınız şeyler var mı ?
BeyzaN77 MihrimahVeAnnesiii silikon kaşık tabak önlük bebek irmiği tam yulaf unu, pirinç unu, tarhana , bütçen yeterse mama sandalyesi , bide kaşık mama hippin
Nazlican MihrimahVeAnnesiii Ben sadece kaşık ve cam rende aldım. Mama sandalyesi alacagım şimdi bebeğim anca oturmaya başladı ihtiyaç olmaz diyordum ama ihtiyaçmış. Buharda haslama vs almadım, direk suda haşlıyorum. Bence aşırı bir şey e gerek yok öyle
minnosanne0 MihrimahVeAnnesiii insanın herşeyi alası geliyor ama başlayınca bunlar çok gereksizmiş diyorsun o yüzden minumum da tutmanız tavsiye ederim mama sandalyesi silikon kaşık indirim de oioi nin 3 bölmeli tabağını aldım indirim olmasa almazdım su geçirmez önlük meyve süzgeci buharda pişirme aparatı küçük çelik tencere en çok kullandıklarım cam rende aldım ama 1defa kullandım benim bebeğim rendelenmiş meyve yemiyor çünki
MihrimahVeAnnesiii BeyzaN77 Mama sandalyemiz var . Şuan tadım yapacak kaşık mama için erken değil mi? Pirinç unuda vermeyi düşünmüyorum . Çok teşekkür ederim 😊
BeyzaN77 MihrimahVeAnnesiii 4 aydan itibaren verilen kaşık mamadan bahsediyorum..pirinç unu da şeftali muz vs karıştırmak için aldm