edep_ya_hu_edep1 Kalabalık mutfak bende sevmem ama yerim olduğu için koyarım baharatlık, yağdanlık, çaycı, kahve makinesi, elde yıkadığım tabak bardakları koymak için küçük bir şey aldım bıçak setim var 5li o duruyor falan. Küçük olsa sadece baharatlık ve çaycı koyardım sanırım diğerlerini kaldırırdım.