Merhaba anneler bebeğim 1 aylıkken süt ürünleri alerjisi teşhisiyle bana diyet verdi doktorumuz. Çok zorlandım ama diyeti uyguladım sıkı bir şekilde. 6 aylık olunca kan testi yaptırdık ve bugün sonuçlar çıktı NEGATİF. Doktorumuz istersen yavaş yavaş açalım istersen bi sonraki kontrole kadar devam et diyete dedi böyle söylemesi beni tatmin etmedi. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim başına gelen tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi ? Bazen alerji varken de test sonuçları negatif çıkabiliyormuş.
Diyet açmalı mıyım devam mı etmeliyim ?
Doktorumuzdan çok memnundum ama belirsiz konuşması şüphe de bıraktı beni sizce Başka doktora mı götürmeliyim ?
Cevaplarınız benim için kıymetli lütfen bu süreçte yaşadıklarınızı benimle paylaşın 🌺