Kızım 1.5 aylık doğduğundan beri diyebilirim sadece mamayla besleniyor. Önce Aptamil kullandık, aşırı gaz yapınca hemen değiştik ve Sma comfort’a geçtik, memnun olmasına memnunuz severek içiyo ama kabız oldu bu kez. Şimdide hipp organic combiotik aldık o da bildiğiniz su gibi. Doyurucu özelliği yok sanırım, 2.5 saatte bir acıkan bebeğim 40 dk.'da bir mama ister oldu böyle giderse hızına yetişemeyiz maalesef aşırı bereketsiz bir mama. Şimdi ben napcam, ne denicem bu kıza 😂 ayrıca fazla kilo kaybı olmuştu başlarda , biraz da kilo almasını istiyorum.. Bebelac goldu duyuyorum son zamanlarda, gazlı ve kolik bebekler için kullanımı uygun mu acaba bilemedim ki, alıp almama konusunda kararsızım. Bebelac nutrikonfor önermişti doktorumuz ama üretimi durdurulmuş piyasada bulunması güç bir mama. Var mı fikri olan🙊