Kbra6161_ dil bağı mı dudak bağı mı acaba, benim bebeğimde yeni doğduğu zaman dil bağı vardı dilinin altındaki çizgi dil ucuna kadar geliyordu dilinin ucu kalp şeklindeydi takip ettim 5 aylık olduğunda kendiliğinden geçmişti, geçmeyince ufak bir operasyon ile düzeltiliyormuş kontrole gittiğinizde doktorunuza söyleyin,