Kubraqslan 4 aylık bebeğim var hiç bir emziği tutmadı ssdece denemedim Philips kaldı fiyatı biraz pahalı sizce alsam tutarmi açıkçası boşa para vermek istemiyorum tutmasa eğer
ezgicomert Kubraqslan benim oğlum 0-6 ay uçlu avent kullanıyordu, büyüdüğünde ucu aynı aventinkinden olan baby plus emzik denedim 5-18 aylığını direkt tuttu. Uçları aynı olduğu için yazmak istedim onun ikili fiyatı 40 tl belki onu denersiniz🌸