Asil3434 Gulsh evet aylık ödeme yapıyorlar e devlet üzerinden sosyal yardım başvuru yapabilirsin sonda sonucu beklemelisin
Tugba4 Whiteangel111 benim eşimde asgari ücret alıyoda 3 kişiyim oğlum 12 aylık sizce çıkarmı bugun Süreç devam ediyor (SYD vakıf değerlendirme sürecinde) yazıyo
Whiteangel111 Tugba4 5500 ÷3 yaparak buluyorsunuz 1833 tl dusuyor kisi basina tam sinir bence alirsiniz evinizin falan olmasi durumunda değişebilir bizim üstümuze hic biseyimiz yok
Tugba4 Whiteangel111 bizimde aynı şekilde üzerimizde kayıtlı bişey yok inşalalh çıkar ya ama hayırlısı kısmet
Tugba4 Whiteangel111 birde başvurduktan kaç gün sonra sizesonuçıktı uzun sürüyomu bu arada teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😊
Whiteangel111 Tugba4 ne demek insallah alirsiniz ben ilk aciklandi ertesi gunu basvurdum temmuzun ortasi gibi sonuclandi basvurunuz kabul edildi yazdi 29 temmuzda ilk ucreti çektim