[silindi] Kış Gelmeden elektriğe ve Doğal gaza %20 Zam Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz 🐺 Bu konuda yapılan tüm entektüel yorumlar yapıldı Mecburen küfür edicez artık Bugün okudum bu yazıyı Cuuk oturdu
Minipekka [silindi] Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz 🐺 Ne yapabiliriz ki acaba? Öylede güzel unutur maalesef..
mysa2 [silindi] geçen sene 800-900 geliyordu ortalama ısındığım bi ev dublex bu sene 1500 u gecmemesini temenni ediyorum 😀😀
SeninAnnenBirMelektiYavrm [silindi] doğalgaz neki siz bide kömürü görün. 15 bin istediler senelik. + 350 TL tüp + sofben. Çokk şükür dogalgaz geldi bu senede vermiycez o parayı
Busraeliz00 [silindi] Millete müstahak aslında herşeyin tek bir kişinin elinde ama sorarsan onun yapabilecegi bişi yok. Herşeye zam yapıp 1 hafta sonra 10 lira düşürüp işte yaptık işte başardık bunun önüne geçtik deyip duruyorlar Allah sonumuzu hayır etsin
Mavi04 Cellâdına âşık olmuşsa bir millet, İster ezan dinlet, ister çan dinlet İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet Müstahaktır ona her türlü zillet! ..
Aybersa [silindi] şuan bile doğalgaz neredeysen 100 geliyor ,ısınma ve Ocak. Kış aylarında ne olur bilemiyorum gerçekten😡
Mavi04 Bir bağ evimiz var bazen gidiyoruz hafta sonları falan. Sadece buzdolabı takılı erzak var içinde. Bu ay belki 3-4 gün kaldık. Elektrik 280 TL gelmiş söyleyeceklerim bu kadar…