Göğüs ucunuz yara oluyorsa mastit olmasının sebebi de burdan geliyor sizin galiba internette gördüm. Bebeğinizi emzirirken sadece ucunu almaması lazım göğsün etrafındaki koyu halkaya kadar tutması gerek yoksa dediğiniz gibi yaralar olur emzirmeye korkarsınız. Yara için vazelin sürmenizi öneririm