mrvklncc Kızlar ultra air kullanıyoruz ama şimdi bu night olanından almak istiyorum hoşuma gitti acaba parlaması nasıl gece uykusunda rahatsız eder mi ?
Happymother- mrvklncc canım doğduğundan beri air night kullanıyorum şimdilerde daha rahatım 8.5 aylık gece uyanınca düşmüş olursa kendi alıp ağzına koyuyor uyumaya devam ediyor
livanurvealpinannesi61 mrvklncc parlaması yokki rahatsız etsin 😅😅 ben kullandım yarım saat parlak kalıyor kalmıyor çocuk gece emziği arıyordu 😅😅😅 en iyisi tutuyorsa wee baby boşa vermişim emziğe o kadar para
Birdunyabircennetannesi mrvklncc Biz kullanıyoruz ve aşırı iyi mesela düşürdüğü zaman gece kendisi ışığıyla bulup ağzına alıyor
mrvklncc livanurvealpinannesi61 almış oldum bi kere 🤣 tutmuyor malesef 4.ayında zorla tutturdum ultra airi chicco wee baby babyplus avent soothie nuk ucuzundan pahalısına her çeşit emzik var evde bunu tuttu 🙄
mrvklncc Birdunyabircennetannesi ben de o yüzden almak istedim bi de hoşuma gitti 🤣 dünya çeşit emzik aldım hiç birini tutmadı bari bunu emsin 🤣
livanurvealpinannesi61 mrvklncc benim kızım 7 aylıkken avent tuttu sonradan damaklı aldım alıştı başta emmedi ama alıştı bazı bebekler emmiyor başka
Birdunyabircennetannesi mrvklncc Bizimde öyle oldu aventi aldı sadece. Ama şöyle bir durum var şuan 15 aylık ve 0-6 ay emziği kullanıyoruz diğerlerini almıyor 🤦
mrvklncc Birdunyabircennetannesi 13 aylık benim kızım da ben de tutmaz diye yine 0-6 aldım zor tutturdum zaten bi de onunla uğraşmayayım
Birdunyabircennetannesi mrvklncc Valla bizimde öyle ama diş yapısını bozuyormus bu korkutuyor yani küçük emzik kullanınca
mrvklncc livanurvealpinannesi61 denedim ben de ama istemedi hiç çok da zorlamadım en azından bi tane tuttu uyurken veriyorum zaten sadece o yüzden kolaylık oluyor
mrvklncc Birdunyabircennetannesi baktım da ona kimisi küçük olan bozuyor kimisi büyük olan diyor net bi şey görememiştim