Sudenur_1 momyy_ benim kızımda 2600 doğdu 2 aylıkken 5300 dü normaldir erkek olduğu için sadece bi tık az
Asafveannesi1 momyy_ biz dün gittik muaneye 65 gunluguz 6000 kilo olmuş Sizin kilonuz gayet iyi her bebek kilolu olacak hali yok kimsenin ne dediğini onemsemeyin zaten alması gereken kilo o eksiğiniz yok