Burada bi post açmıştım bıraktırdım diye öyle mutlu olmustum ki . 10 gün önce 6. Hastalık geçirdi iştahı tamamen gitti zaten kilo kaybı olan bi bebek . Tekrar açtım annemlerdeydik biraz da onların gazıyla . Yeter ki yesin diye onlar da haklılardi lokma koymadi ağzına zaten doğduğundan beri iştah sıkıntımız var tüm değerleri normal . Sizler nasıl yol izlediniz? İlk bıraktığında oyucnaklarla kitaplarla yiyordu sürekli yeni oyuncak alıyordum . Şimdi asla kabul etmiyor illa tv açılacak . Tüm önerilere açığım . Bu arada 19 aylık hayatımızın başka hic bir anında tv tablet yok asla aramaz aç demez yemek dışında . Acaba sadece yerken açık kalsa olmaz mi diye düşünüyorum çünkü yememesi çok yordu ya