Gzndrn ben de tutturamıyordum dediğiniz gibi,en son komşumdan şöyle bir taktik öğrendim 😊 Ben pastörize süt alıyorum, 2 kaşık maya koyuyorum çok sıcak olduğu için direk tencereyi ağzı açık şekilde fırının içine koyuyorum 5 saat bekliyorum sonra dolaba koyuyorum. 4 saat sonra falan da kapağını kapatıyorum. İşinize yarar belki 😊