Kızlar 46 günlük bi oğlum var.Birlikte çok vakit geçriyoruz ama sabah işleri,yemek yaparken,sofrayı toplarken bebeğim genelde uyanık eşim olmadığı zaman beşiğinde öylece uyanık duruyor ve ben bu durumda çok vicdan azabı çekiyorum sanki onu yalnız bırakıyormuş gibi😭sizlerde de durum böyle mi