Kızlar merhabalar. Oğlum 6 ay4 günlük oldu. 10 günlükken geçmeyen gaz ağrıları ve kusmalari yüzünden besin alerjisi tanısı koyuldu. 2 aylıkken alerji diyetisyeniyle görüşmeye başladık ve tek tek besinlerin hepsini açtık. Bazı zaman kakada kan oldu bırakıp tekrar denedik. Ama şöyle bişey var ki oğlum sürekli huysuz huzursuz sürekli mizliyor anca biseyle 3 dk oyalaniyor sadece dışarıya gezmeye cikardigimda susuyor. Dün çocuk doktoruna götürdük normal olmadığını söyledi ve alerji testi yaptırdık 20 besinden 18 ine alerjisi var şeklinde çıktı şok oldum. Daha sonra alerji diyetisyenimizle görüştük ve bu durumun asla doğru olamayacagini eğer böyle olsa yüzünde egzamadan gecilmeyecegini söyledi. Ayrıca gece gündüz cigirir ve asla uyku düzeni olmaz dedi. Oğlum akşam 9 gibi uyuyup sabah 7,8 gibi kalkıyor. Ben artık kime inanacagimi da ne yapacağımı da şaşırdım. Sürekli mizlayan bir bebek var ve ne yapsam memnun olmuyor 6 aydır psikolojik olarak artık çöktüm sürekli aglayasim geliyor sürekli mutsuzluk çöküyor. İsyan etmek istemiyorum Allah korusun ama çok çaresiz hissediyorum kendimi.