Simayelisa benim oğlum prematüre doğduğu için 1. ayında rop muayenesine gittik sorun çıkmadı çok şükür. Asıl muayenesi 6. ayında demişti tekrar 6. ayında getirmiştim.
Doktorumuz 6. ayında yapmayı daha çok öneriyoruz çünkü ölçüm yaparken uzaktan cihaz tutuyoruz erken aylarda dikkatli bakmadıkları için sağlıklı ölçüm olmuyor demişti.