Dyg07 Sizin ne işiniz varsa benim de o işim var! Ayrıca da bırakın post sahibi cevap versin. Agresifliğim çocuk doğurup ama hiç okumamak araştırmamak. Bazı şeyler bilinmeyebilir ama ilk 6 ay sadece anne sütünün verilmesi gerektiğini sağır sultan bilir. O olmasa anne sütüne yakın mama verilir. Bebek zayıf diye bebek bisküvisin verilebileceğini düşünmesi bu konuda pek araştırma yapmaması demek değilmidir? Ayrıca bunu doktoruna sorup kilo alımının gerçekten az olup olmadığını öğrenip onun için ne yapması gerektiğini öncelikle doktorundan öğrenmesi gerekmez mi? Yani sırf kilo alsın diye bisküvi verilir mi? Hiç bir besin değeri yok. Şişko olsun ama sağlıklı bir şekilde değil. Bu mantığı kabul edemedim.