Bebeğim 3. Ayına girecek dün aşı yapıldı 2 tane bi de ağızdan verdiler gece ateşi çıktı bu normal düşürdük çok şükür ama bacağının biri biraz kızarık ve canı acıdığı da çok belli bazen kucağıma alıp emzirmeme bile izin vermiyor bir de iki bacakta birden öyle , kendiliğinden mi geçer yoksa ekstra bir şey yapabilir miyim canı acımasın 🥺