Kahvegerek paket sütü zaten çocuğunuzda kullanmayın, hatta mümkünse kendiniz de kullanmayın. Uzun ömürlü olsunlar diye içine ne koydukları belli değil. Paket sütü bazen tatlı yapmak için alıyorum, açıyorum kullanıyorum. Kalanı bir hafta sonra hala bozulmadan duruyor. Ama günlük pastörize kullanabilirsiniz, onların raf ömrü de kısa, açıldıktan sonra da 2 güne bozuluyor olması gerektiği gibi.