2bebislianni Dikey süpürge almak istiyorum 2 bebeyle çok ihtiyaç oluyor philipste karar verdim model hangisini kullanıyosunuz memnun oldugunuz
Zlm 2bebislianni ben maçı turuncu olanı kullaniyorum modeli ne bilmiyorum ama günkü kyemzilikte çok iyi oluyo