SemraSular Hanımlar 1 aylık oldu bebeğim ve göğüslerimdeki yara bir türlü geçmiyor. Tam geçecek gibi oluyor rahatlıyorum sonra tekrarlıyor. 😓 lensinoh kullandım göğüs kalkanım var işe yaramadılar ve mama kullandığımız için 3-4 saatte bir emiyor bebeğim çok sık emzirmiyorum da. Bu ara kantaron ve zentinyağını karıştırıp sürüyorum biraz olsun rahatlatıyor. Sizlerin tavsiyesi varmı bebeğimi emzirirken can çekişiyorum daha sık emzirmek istiyorum ama inanın 3-4 saatte bir bile beni mahvediyor. 😭
Edaaa- SemraSular lansinoh, tahinin yağı , gümüş kapak vs hepsini kullandım ama asla işe yaramadı tek işe yaratab garmastan pomad diye bir krem eczanede satılıyor. Biraz pahalı ama bir kaç kez sürmemden sonra acısı ve yarası gecmişti dahada kullanmadım genede saklıyorum
Ftmsvs Lansioh, kantoran yağı, zeytinyağ ve hametan kullandım. Ucuna ve kahverengi alana sürüp streç film ilr kapattım. Bi süre emzirmedim sağıp verdim. 1 aylık bebişim şuan çok rahat emzirebiliyorum çok şükür.
Birgocmenkustuo Medela’nin purelan diye göğüs ucu kremi var doğal içerikli ve bende çok etkili olmuştu. Tavsiye ederim.
Tubi00 Benm de çok kötüydü mustela lansinoh kullanmadığım krem kalmadı ağlıyodum kriz geçiriyorum emzirirken.sağolsun komşumuz el yapımı kantaron yağı vermişti hemen geçirdi o hem de çok rahatlatıyor btün yaşlara da iyi geliyo aklında olsun
Vlns SemraSular kesinlikle garmastan pomad. 2 doğum yapmış biri olarak söylüyorum lansinoh da denemiştim ama garmastan pomad ı sadece 3 kez sürdüm