Benim çocuklarımın arasında 13 yaş var 2.yi 37 yaşımda doğurdum.baslarda istemiyorduk sonra bir dönem istedik olmadı derken sürpriz gebelik oldu.ben kardeşin önemini ailede ciddi sağlık sorunları olunca anladım o sebeple iyi ki olmuş diyorum.ne varsa yine kendi kanında canında var yani.bilinmez ama ilerde biz göçüp gidince birbirlerine destek olsunlar.imkan ve istek varsa ruhen de hazırsanız kesinlikle kardeş olmalı bence neden mahrum kalsın ki? Tanıdığım ne kadar tek çocuk arkadaşım varsa hep keşke iyi kötü bir kardeşim olsaydı diyorlar.