momsss bi ara bende korkmuştum sütüm azaldı diye meğer benim göğüslerim terbiye olmuş. O dönem emzirme danışmanlarına yazmıştım ve onlar süt azalmasıyla ilgili şunı söylediler bol bol emzirmek ve su tüketimi sadece.Yediğiniz içtiğiniz şeyler sütünüzü arttırmaz sütü sadece sık sık emzirmek arttırır diyolar. Beslenme sütünüzün kalitesini arttırır diyorlar.isterseniz siz yinede emzirme akademisi diye bi sayfa var facebookta oraya yazın çok yardımcı oluyolar