Kızlar 1 ay üç günlük bebeğim var ayın 19 da kontrolümüz de idrar vermiştk bide kan ama kan on 10 gün sonra cikicakti biz de işte bebekti oydu buydu derken aramayı daha yeni akıl ettim bugün aradım idrar yolu enfeksiyonu çıkmış dedi epede olmuş vereli dedi bende evet dedim bı zarari olur mu dedim oda kilo kaybı yapar sarılık uzar dedi bende biz sağlık ocağına gittik sarılığı kalmadı kilosuds iyi dedim hatta o zaman verdiğimizde 3370;di daha iki gün önce aşı için gittik 4320 kilosu oda dedi bı muane edelim belki gerek kalmaz ilaca dedi internete den baktım da. Belirtileri bizde yok acaba geçmiş olabilir mi