BalkizimBaloglum2 benimki de 2 yaşında ve yapıyor malesef halıların ucunu kivirilan yeri kendine surtuyo saatlerce hatta o kadar yoruluyor ki orda uyuya kalıyor. Parka gidiyoruz diyorum üstünü giydiriyorum giydi hadi kalk gitcez dediğim.an aynı yere gidip kaldığı yerden devam ediyo yerden zor alıyorum . Orasını sürekli ellemek istiyo bezini biraktirmadim bu yüzden acipta bir zarar vermesin diye, sert birşeyler buldu mu orasına vuruyo surekli baskı yaptiriyo. Gerçekten çok çok çok sinir bozucu. Evde hickimse de yok canı sıkılıyor kendini keşfetti o şekilde. Şimdi kış geliyo iyice eve kapanacak. Napicam bilmiyorum bende çok çaresizim bu konuda. Eşime söyledim o da üzüldü önceleri inanmıyordu ama.oda emin oldu küçükken her çocuk yapar bence zamanla bırakır dedi. Çünkü araştırınca doktorlar da oyalayin boş bırakmayın fln diyor. Her dk etkinlik yapmak zaten mümkün değil. Yapmaya başladığı zaman en sevdiği şey neyse onu teklif ediyorum mesela boyaları çıkaralım hadi koş ,yada suyla oyun oynayalım falan yapınca heyecanla geliyo peşimden. Kolaylıklar diliyorum çok zor