Merhaba sevgili anneler
Bebegim 18 aylik cok fazla emme istegi var gece gunduz surekli meme istiyor emzirmek de beni fazlasiyla yoruyor az ve sık emiyor istahida cok az uc ogunun sadece bi ogunu birseyler yiyor oda zorla herkes ac olsa cocuk yer diyor ama 18 aylik bi cocuga sadece anne sutu yeterli gelmez diye dusunuyorum uykuya emzirerek geciyor gece dort bes kez bazen daha fazla uyaniyor emzirmeyi biraktirmak istiyorum bunun dogru olup olmadigindan da emin degilim ama bana gore emmeyi birakirsa birseyler yemeye baslayacak anne sutunun onemini biliyorum ama baska birsey yememeside cok kotu emzirmekde benim psikolojimi bozdu sabah her yerim agriyor kalkiyorum dayak yemis gibi onada kendimede verimli olmuyorum bu sekilde gelisimi cok zayif bi cocuk degil bu arada 11 kilo sizce ne yapmaliyim