Oscarasar Ah dua ederim tabii. Benimki hipertansiyona bağlı taşikardi, arkası kapakçık çökmesi. Doktorum o zamanlarda da çoğu insanda bu problemin yaşanabileceğini söylemişti. Seneler önce ilaç kullanmayı bile bırakıp normal yaşantıma dönmüştüm. Pandemi ve sonrası doktora bile gitmedim. Benimki toparlamış mı yoksa hep bu şekildeydi ve önemsizdi ama o zaman yaşıma bağlı olarak mı doktor önemsedi bilemiyorum. Yakın zamanda akciğerlerimde sıkıntı çıktı. Akciğerlerim için tomografi vs cihazlara çok girdim. En son akciğerimden parça biyopsisi verdim. Hala patoloji sonucumu bekliyorum. Ben de sizden dua bekliyorum🥹 o ameliyat öncesi tetkiklerde kapakçıktaki soruna bakıldı. Gayet önemsiz bir çökme olduğu söyledi. Kaçak vs de yok yani. O zamanlar kaçak var da demişlerdi. İnşallah sizin hastalığınız ilerlemez, hayatınızı asla etkilemez. Kendinizi üzmeyin, tedavisi olmayan hastalık kalmadı artık. Her şeyin bir çözümü tedavisi var. Allah dermanı olmayan bir hastalık vermesin❤️