Mryozg Merhaba kızlar bebeğim 30 günlük gündüz uyuyor ama gece 11 den sabah 4 e 5 e kadar uyumuyor. Bazen o kadar çok ağlıyor ki.. ama hep bu saatlerde. Kurulu gibi Artık. Sizin de böyle miydi? Geçer mi bu durum gece uykusunu o kadar çok özledim ki 😔
Ozlemhtc Mryozg valla benim kızım da bi ara öyleydi ben o dönem fon makinası sesiyle çare buldum onu açınca uyuyordu inanılmaz işime yaramıştı denemenizi öneririm ama çok yüksek seste değil ve bebekten biraz uzakta mümkünse:)
Rabiauygnn Mryozg biran önce düzene girersiniz inşallah mutlu uykular diliyorum bütün bebiş ve annelere💤🥰
Rabiauygnn Benim bebeğim 5buçuk aylık ben uyku nedir bilmiyorum gece olsun istemiyorum artık uyumuyor sallatmıyor kendini kucağımdan indiği anda yaygara gaz problemimiz bitti çok şükür ama hala huysuz hiç bişeyden memnun edemiyorum bebeğimi aklınıza gelebilecek bütün herşeyi yaptım ama yok uyumayıp devamlı gezecez öyle mutlu 😀