Yenidoğan bir bebeğim var göz için henüz muayene olmadı , ışığı açtığım zaman tek gözü sadece rahatsız oluyomisiktan göz kapaklarını kirpiklerini normal insanlar gibi sıkmış rahatsız olmuş oluyo ama tek gözü normal uyuyo öyle sıkma ve rahatsız olma durumu yok. Acaba hassasiyet oluşuyorsa bozuk mu dedim çok denedim hiç o gözü rahatsız olmuyor ışıktan .