Sibbsibb 3 aylık Bebeğim mama ile besleniyor kabızlık sorunu olduğu için sma comfort kullanıyordum fakat sanırım tadını sevmiyor mama içirmek işkence oldu artık yerine kullanabileceğim mama bile var mı?
Mery1 Sibbsibb bebelac gold deneyın cok iyi bir mama birde eger kabızsa mamasına hakıkı zeytınyagı katıp içirin hemen yapar kakasını bi cok doktor öneriyor zaten
Irmakprensesinannesi Sibbsibb aptamil comformil var isterseniz kızım sma comfort kullaniyrm severek içiyor aslinda tadı da kötü deil ama
Sibbsibb Irmakprensesinannesi inanılmaz bir iştahsızlığı var gece 8 saat uyuyup sabah uyandığında bile içmek istemiyor idrar tahlili temiz çıktı bir de mama değiştirmeyi denemek istiyorum başka sebep bulamıyorum ☹️
Irmakprensesinannesi Sibbsibb dış olablmi ? Diste iştahsızlık yapar bebklerde atamil comformil deneyin oda özel gaz kabızlığı krsi
Sibbsibb Irmakprensesinannesi damaklarında beyazlık göremedim Deniycem maması bitmek üzere zaten inşallah faydası olur🙏🙏