Bts Kızlar merhaba 15 aylık bebegım var doktorumuz balık yağı hakkında hıc bır sey söylemedi bende sormayı unuttum hangi balık yagını kullanıyorsunuz suan sadece ek olarak d vitamını alıyor kızım siz baska ek bısey kullanıyormusumuz yardımcı olursanız sevinirim
Aselmiran Bts biz kullanıyoruz 1 aydır oğlum 15 aylık octamar biz istedik aile sağlığı doktorumuz önerdi
Deletedmom115 Bts Doktorumuz ocean önerdi ama 18. Ayda başlayacağız anne sütü aldığı için gerek görmedi. Şuan 14,5 aylık.
Aegylmz1 Benimde kizim 12 aylik ben hicbir ek vermiyorum vermeyi de düşünmüyorum balik yağı vereceğine surda mevsimi açılıyor taze balik yedir d vitamini yerine meyveleri yedir ne görüşüm farkli olabilir ma inan su donemde kimseye guvenmiyorum bebegim konusunda hele hazir ve ilac gibi kimyasala hic guvenmiyorum herseyin doğal olanını yedirmeye çalışıyorum
Bts Aegylmz1 hep duydum o yuzden sordm kullananlar varmı kac aydan snra falan bilgi sahibi olmak ıcın aynen öle oda bi ilaç sonucta kımyasal