Deletedmom_23 Merhaba şekerlerim. Oğlum 11 aylık. Normalde iştahlıydı ama bu ara ek gıda yemek istemiyor. Sadece mama istiyor Damarlarını kontrol ettim görebildiğim 4 dişin aynı anda çıktığı ve diğerleri de kabarmış. Ne zaman yemeye başlar acaba tecrübeliler🥺
Limonlupopkek Deletedmom_23 aynı durumdayız sadece emmek istiyor. Şuan 4 dişimiz var diğer ikiside geliyor sanırım 🤧
Alnalprdha Deletedmom_23 11 aylık olucak 15 ınde 6 dişi var bianda 4 diş çıkardı şaşkınlık geçirdik o günden beri hiç bişey yemiyor çok zor veriyorum sadece emmek istiyor ve arada biraz zorla mama takviyesi yapıyorum sütüm bazen gelmiyor
yaseminoztrk Deletedmom_23 şuan kızım 1.5 yaşında 1 yaşına girerken böyle redler oluyor uykuları falan da bozulabiliyot huy değiştiriyorlar resmen. Bizde 1 ay kadar sürdü kandıra kandıra 2 3 kaşık verirsem kar sayıyordum. Sonra geçti ama
Ummahan250820 Deletedmom_23 benim kızımda 11 aylık şu sıraşar asla yemek istemiyor ek gıda iki üç kaşık zorla yediriyprum ağzını kitliyor kafasını sallıyor dişlerimizde çıktı azılarla köpekler kaldı onlarada erken diye düşünüyorum umarım düzelirler
Limonlupopkek Deletedmom_23 😃 valla sizi bilemicem ama benimki bana benzemişse epey Bi süre o dediğini yapamaz ben bile daha yeni yeni kemikli eti elime alıp yiyorum 😄😄
Alnalprdha Deletedmom_23 tamamen çıktı nerdeyse aşırı huysuz hep ağlıyor hep benimle olmak istiyor bu ara çok değişti
Deletedmom_23 Limonlupopkek Ben et sevmem de babasına çeker o konuda diye umuyorum. Zira ben neredeyse vejetaryenim😂
Deletedmom_23 Ummahan250820 Arkadaşımın bebeği azıları çıkarıyor 1 yaşında şuan. Çok sıkıntı çekiyorlar devamlı ateşi oluyor Üf şu diş sıkıntısı bitse keşke
ofkelisirin Deletedmom_23 11 bcuk aylık kziim dişi patladı daha yeni ve yemiyor daha da kabarık 3 4 diş var geliyor yemiyor zorlamiyorum sadece meyve falan istiyor meme emiyor zaten sanırım dişlerinden dolayı
Deletedmom_23 ofkelisirin Benimki de öyle. Eskiden kase kase yiyen çocuk gitti. Smoothie gibi yapıyorum onları içip duruyor Dün bir kase semizotu yedi ağlayacaktım mutluluktan
ofkelisirin Deletedmom_23 teklif edicez ne isterse artık dönem dönem de olabiliyormuş salatalık domates şeftali çok seviyor bu ara onları veriyorum corba vericem bakalım icicek mi 🫠
Ummahan250820 Deletedmom_23 ah keşke em korktuğum şey dişler azılar ve köpeklerde çok zor olurmuş biran önce dişlerinin tamamlandoğı zamana ışınlanmak istiyorum
ofkelisirin Deletedmom_23 ahaha yesin keşke ya kziim da sever köfteye bayılır ama bu ara yemiyor işte çok memeye düştü bide