cimcime1018 Sonuçlarım bu şekilde çıkmış çok kötü hissediyorum kendimi. Bu yoldan geçenler var mı? Çok endişeleniyorum. Bugün doktora da göstereceğim. Ama içim rahatlamıyor. Düzelir mi ne olur bilmiyorum gebelik zor mu
zumraylc cimcime1018 benımde troıd bezlerım alındı sımdı hamıleyım ılk bastakı testın ısmını yenı goruyrm nedır o