Bebeğim 5 ay 10 günlük. İlk 1 ay göğsümden emzirdim sadece. 3,5 ay civarı da biberona alıştığı için sağarak verdim. Geceleri de silikonla emziriyordum. Ondan sonra biberonu sadece 1 gün vermedim unutturdum bıraktık, sadece silikon ucu ile emzirdim. Silikonu biraktirmak için uğraşmiyordum yeterki emsin diyordum. Uzun süren bir silikon gecmisinden sonra dün ilk defa göğsümu ben sunmadan aldı. Sonrasında da ben silikon takmadim. Dünden beri göğsümu emiyor çok şükür böyle devam eder inşallah. Kendi kendine silikonu bıraktı diyenler vardi inanamiyordum. Bizde de öyle oldu. Sizlere umut olsun. Sadece beni endişelendiren bir durum var. 5 Eylül’de göreve baslayacagim ogretmenim. Olmadığım süre zarfında mecbur biberonla alacak sagdigim sütü. Ama gidişim gelişim az bir süre Allahtan. İnşallah tekrar memeyi bırakmaz. Silikonla memeyi direkt ten tene temaslı emme arasında bence uçurum varmış 😍 hep bebegin salyalari tükürüğü önemli diye okuyordum üzülüyordum agzinin direkt temas etmediği için…