emayy Deletedmom_7 Eylül ayı zamlarla geldi .Yine doğalgaz çok çok iyi benim ev kaloriferli kömürün tonuna 9 bin diyorlar bakalım ne yapacaz eşim asgarî ücret alıyor birde Allah hepimizin yardımcısı olsun
Vlns Deletedmom_7 mart-nisan gibi de yüksek oranda zam yapılmıştı . Üstüne gelen bu zam neyin nesi anlamadım . Gerçekten artık durduralım
Deletedmom_7 emayy benim eşimde asgari ücretle ama çok zor annemlerle yaşıyoruz ama yetişemiyoruz zar zor
Brutal-Betty Zam gelmeyen ne kaldı ki valla millet zaten kıt kanaat geçiniyor bı de herşeye zam yapıyorlar
Tubasahra Evde montlarla gezeriz artık.🙄Hadi onu o sekil hallettik.Dogalgaz ve elektrik kullanarak yapilan herseye de zam gelicek.Resmen bu kuru ekmeğe muhtac edicekler bizi
MinikPrensesannesii Tubasahra 3 yıl Yüksekovada kaldık doğalgaz yoktu kaloriferdi kömüre daire başı 6 bin veriyoduk tayinimiz çıktı geçen ordaki ev sahibiyle konuştuk daire başı 16 bin oldu diyo şaka gibi ya😂
Deletedmom_7 Tubasahra valla artık bi durulmalı çok zam çocuğu alıştırıcam gece yakmicam gündüz anca mecburen ☹️
emayy Deletedmom_7 bizde yüksek ihtimalle kışı annemlerde geçireceğiz bu zamlar yüzünden evimizde bile yaşamıyoruz
Tubasahra Deletedmom_7 Hem de cok abarttilar yani.Bu millet ne yapıcak ne yiyecek hiç düşünmüyorlar.🤕🤕🤕