maysa-19 şuan 3,5 yaşında. Geçen dönem 3 yaşını biraz geçiyordu. Güvenilir bir kurum bulduysanız inanın çok rahat edeceksiniz. Anksiyetem olmasına rağmen gerek yöneticimiz gerekse okul pedagogumuz o kadar yardımcı oldular ki bana anlatamam. Sayelerinde güvenim sonsuz oldu. Gözüm kapalı gönderdim hep kızımı. O kadar sevdim ki direkt bu dönem içinde kayıt ettirmiştim. Hiç merak etmeyin. Çocuğunuza çok iyi gelecek kreş. Yeni şeyler öğrenecek ve bir sürü arkadaşı olacak🥰