1 yaşında ama doğru düzgün midesine inecek kadar bişe yemiyor. İçtiği mama öğün başına en fazla 90 cc. Ek gıda sıfır. Diş dönemindeyiz büyük ihtimal o yüzden yemiyor. Minyon bide. 8.5 kilo. Midesi küçülür de bi daha hiç yemez diye korkuyorum. Midesi Küçülür mü acaba