Annesininguzelkizi Kızlar geceleri çok zor uyanmaya başladım saat 10 11 de yatarsam 2 saatte bir çok zor uyanıyorum alarma kalkamıyorum bebeğim ağladığı sürece uyanabiliyorum anca ve uzun süre emziremiyorum bi öneriniz tavsiyeniz varmı
Sumak4104 Annesininguzelkizi canım daha çok küçükmüş bende senin gibiydim ve sarılık vardı Bizim inan bana 5 6 alarm peşpeşe kuruyordum birini uykuda kapatsam hemen diğeri çalıyordu daha hızlı uyanıyordum istersen bir dene