Sumeyye068 spin signal kullanıyorum. Fixle arasında çok bi fark yoktu onada bakmıştım. Ben signalden memnunum aslında. Ama tek sorunu kısa kalıyor. Yani bebek dışarı tam olarak göremiyor. Yolu, insanları falan görmüyor yani. Ağaçları apartmanları falan görüyor. Şehir içinde sorun olmuyo ama şehir dışında sadece gökyüzü gördüğü için sıkılıyor haliyle. Şimdiki aklım olsa yüksek olanlardan tercih ederdim