Bizde 2 ay 11 günlüğüz çok şükür iki haftadır gece sadece acıkınca uyanıyor gündüzleride ya uyuyor ya kendi kendine oynuyor ağladığında beraber oynuyoruz konuşuyoruz oda heyecanlanıyor etrafı açık alanı incelemeyi çok seviyor. Aç olduğu zaman asla uyumuyor sürekli ağlıyor mama yapıyorum iki yudum çekip uyuya kalıyor sizde ağladığı zamanlar mama verin belki aç olabilir. Birde yeni fark etmeye başladı herhalde bezi dolsun hemen ağlıyor o zamanda durmuyor