Mumsy Kızlar evimizin balkonunu arılar istila etmiş durumda. Bakıyorum yuvasını da bulamadım. İlaçladık ama hiç fayda etmedi. Bu sabah bebeğimin elini arı soktu. O kadar ağladı ki içim parçalandı. Arılarla baş etme yönteminiz var mı?
motherthea Mumsy köye gittiğimizde başımıza geldi yuvasını bozdukça inadına yuva yaptılar kendilerine inanamazsınız inatlarını nane yağından kaçıyorlar ama onu dökmediğiniz her yere yuva yapabiliyorlar hayatımda böyle inatcı hayvan görmedim bizim ki eşşek arılarıydı nane yağından kaçıyorlar
motherthea Mumsy döktüğümüz yerlere asla gelmediler kaçtılar ama dökmediğimiz yerlere tekrar geldiler zaten fazla kalmadık geldik biz ne oldu bilmiyorum hic 10 lira ucuz bir şey deneyin hic olmazsa