Lahmacun yaptırmıştık eşimle beraber yedik artanini da dolaba koyduk aksama ısıtır yeriz diye o gün de acil biyere gitmemiz gerekti ve bugün geldik dolaptan çıkardım atacaktım telefonum çaldı salona gittim almaya kızımda hemen poşeti çekip içinden alıp yemiş zaten telefon u almamla mutfağa gittim Hamm diye bir ses geldi baktım çiğniyor 1 TL kadar parça koparmış yemiş off korkuyorum