nrtn1234 2 ay 6 günlük oğlum son 1 haftadır ne doğru düzgün mama içiyor ne de beni emiyor. Kesinlikle öncesine göre çok az öğün sayısı ve miktarı. Ben soymadığına Eminim ama etraftaki herkes doymasa uyumaz diyorlar. SiZce doğrusu ne?
Duruuuuuu nrtn1234 canım sarılığı var mı bilmiyorum ama baktır birde bebeğine su içir mama da ek olarak veriyorsan
Gunesozlem nrtn1234 benmde öyle az emmiyor istemiyor memeyi kaç saatte bir emmesi lazım kac dakika emmesi lazım
Mirayinannesi nrtn1234 ıdrar yolu enfeksiyonuda ıstahsızlık yapar kusma yapar aglama yapar ıdrara baktırın bence
Ynctlgtmn nrtn1234 benmde bebegim gayet normaldi uykusu falan sonra saglik ocagina gittim o ay hic kilo almamisti mama takviyesine basladik 2 haftada 800 gr aldi yavrum ac kalmis demekki sutun az gelmis ama huysuz degildi bence kilosunu takip et