Kızlar 2,5 aylık bebeğime bıraksan elinde birşey tutmayacak bacak bel hareketleri o kadar güçlüki kolları ve elleride onlara göre baya geride. Bu aralara ellerini ağzına götürmeyi öğrendi en fazla onu yapıyor eline iyice birşey almıyor artık. Arada oyun halısında birşeylere vuruyor eliyle ama çıngırak tutmak falan yada yüz üstü yatırdığımda kollarını kullanmak istemiyor. Egzersiz yapacak zamanda yok sütten sonra hemen gözler kıpkırmızı uyumak istiyor bu aralar uykusu kaçıncada aşırı gergib sürekli ağlamaklı oluyor. Bebeklerde günler değerli biliyorsunuz ne yapabilirim kol ve elleriyle birşeye tutmaya isteği olsun diye