Valla kozlar ben bepanthol pişik kremi kullanıyorum başka bisey tanimam üstüne dalın vardı aldık daha çok kotubyapti ama bepanthol geçirdi hemencecik dün hatta baktım pişik sürdüm akşam a yok bisey hatta bidaha ki bez değişimine kadar yoktu eczane de ve diğer yerlerde biraz pahalı İnternet ten araştırıp uygun fiyata alabilirsiniz geçmiş olsun