Oğlum 7 ay 26 günlük ve uyku haram oldu bize. Sürekli ağlıyor elleri sürekli ağzında ve aşırı gazlı.
Süt alerjisinden dolayı diyet yapıyorum zaten daha bir gün bile diyetimde kaçak yapmadım ama yine yok yine yok.
Herşey güzel gidiyordu farklı birşey de yemedim nerden çıktı bu gaz krampları bilmiyorum. Artık uykusuzluktan ve yorgunluktan ağlamak üzereyim. Emmeye başlamasıyla ağlaması bir oluyor alerji mamalarını zaten sevmediği için yemiyor ek gıda desen hala alışma aşamasında sevmiyor ek gıdayı da. Hiç bir şey yemedi 2 akşamdır. Ne yapacağım ben 😥😥