Oglumcanim_ bence de abdest geçmiyor. Hatta evlenirken yaptırmayı düşündüm, kuaförümde baya ısrar etti abdest için istemiyorsun dimi falan demişti. Benimde çevremde evliler, hatta yeni evliler yaptırıyor. Düğünden sonrada haftalarca kalıyor, nasıl rahat oluyorlar bilmiyorum. Gerçi herkesin kendi fikri, kendi inancı.